Mobiliteitsservice
De belangrijkste stappen
De mobiliteitsservice is een service van Wittebrug, jouw erkende merkdealer. Mobiliteitsservice betekent pechhulp in binnen- en buitenland voor nieuwe modellen gedurende de fabrieksgarantie van 2 jaar. Je behoudt het recht op mobiliteitsservice als je daarna, volgens de voorschriften, onderhoud laat uitvoeren door een officiële merkdealer. Onder mobiliteitsservice valt hulp ter plaatse, eventueel transport naar een dealer en vergoeding van bepaalde kosten zoals een mogelijk noodzakelijke hotelovernachting. De voorwaarden kunnen per merk verschillen.
Weet wat je moet doen bij pech. Snel weer onderweg met Peugeot Assistance!
Niets is vervelender dan stilstaan door pech. Daarom willen wij jou zo snel mogelijk weer op weg helpen, waar je ook bent in Nederland of in Europa.
Wittebrug regelt met Jeep Assistance dat je snel weer verder kunt.
Tijdens de fabrieksgrantie van jouw Alfa Romeo, kun je rekenen op 24-uurs pechdienst.
Zorg dat je op een veilige plaats staat en de benodigde veiligheidsmaatregelen neemt. Zet bijvoorbeeld een gevarendriehoek neer en doe een veiligheidshesje aan. Bel de Mobiliteitsservice van uw merk.
Houd je serviceboekje met de onderhoudsgegevens bij de hand. De medewerker stelt je enkele vragen over de kilometerstand, naam en plaats van je dealer, onderhoud en de meldcode. Dit zijn de laatste 4 cijfers van het chassisnummer en vind je in het serviceboekje.
Zorg dat je weet waar je staat, zodat je het wegnummer en eventueel het hectometerpaaltje kan doorgeven. Het is ook belangrijk dat je weet tussen welke plaatsen je staat.
Zodra de benodigde gegevens compleet zijn, zal de alarmcentrale van de Mobiliteitsservice de hulpverlening opstarten. Bij problemen kan je altijd weer bellen naar de alarmcentrale.